Contact

Klachten?

Klachten?

Ben je ergens ontevreden over? Wij streven er altijd naar de beste zorg te leveren. Dat neemt niet weg dat je daar ook ontevreden over kunt zijn. Onze medewerkers zijn heel toegankelijk en willen dan ook graag dat je hen bij klachten benadert. Je kunt ook telefonisch of schriftelijk een klacht indienen. Gebruik voor een schriftelijke klacht het klachtenformulier rechts op deze pagina. De reactietermijn op een klacht is zes weken.

Wil je weten hoe we met jouw klacht omgaan?

Klik hier om meer inzicht te krijgen in hoe wij klachten verwerken.

Wens je liever jouw klacht bij een onafhankelijk orgaan te melden? Klachten kunnen rechtstreeks bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg worden ingediend zonder tussenkomst van begeleider/zorgverlener.

Contactgegevens klachtfunctionaris.

E-mail: info@klachtenportaalzorg.nl
Telefoon: 0228-322205 op werkdagen van 9:00 tot 12:00